Telefoniste service: uw telefoniste op afstand

Is uw bedrijf

te klein voor het aannemen van een telefoniste?

Is uw bedrijf te klein voor het aannemen van een telefoniste? Of heeft uw bedrijf te maken met groei waardoor u het inkomende telefoonverkeer niet of nauwelijks kunt verwerken? Wat uw situatie ook is, een telefoniste op afstand kan in dat geval een oplossing bieden. Met de telefoniste service van Officion verbetert u uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? U leest er hieronder meer over.

Neem contact met ons op
Telefoniste service: uw telefoniste op afstand

op piekmomenten of...?

In hoofdlijnen bieden wij twee verschillende diensten. U kunt ervoor kiezen om al het telefoonverkeer voor uw bedrijf door te laten schakelen naar een telefoniste van Officion en u kunt er ook voor kiezen om enkel op piekmomenten of op momenten dat u zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon te beantwoorden de oproepen door te laten schakelen naar Officion. In dat geval functioneren wij als een soort buffer om te garanderen dat uw klanten en relaties te allen tijde iemand aan de telefoon krijgen.

Dit voorkomt irritaties en zorgt ervoor dat u niet langer klanten en daarmee kansen misloopt.

Neem contact met ons op

Wat gebeurt er met doorgeschakelde oproepen?

Oproepen die naar ons doorgeschakeld worden, worden door uw telefoniste op afstand beantwoord. De medewerker van Officion neemt de telefoon op namens uw bedrijf en staat de beller op professionele wijze te woord. De inhoud van het gesprek wordt in een door ons ontwikkelde online omgeving genoteerd en ook de gegevens van de beller worden hier verwerkt. Na afloop van het gesprek wordt er, wanneer de vraag van de beller buiten onze mogelijkheden lag, een gewenste vervolgactie toegevoegd aan de gespreksdetails. U wordt vervolgens per mail of sms op de hoogte gesteld dat er een gesprek heeft plaatsgevonden. 

In uw eigen online klantomgeving vindt u alle details van de gesprekken die hebben plaatsgevonden. Ook vindt u hier de gewenste vervolgactie. Zo kunt u op een moment dat het u schikt - goed gebrieft - uw klant of relatie terugbellen in de wetenschap dat uw bereikbaarheid geen enkel moment ter discussie heeft gestaan. Uw online klantomgeving is goed beveiligd en enkel toegankelijk voor personen die hiertoe bevoegd zijn. Zo wordt de privacy van uw klanten en relaties gewaarborgd.

Over Officion

Officion is een kleinschalig bedrijf en is gevestigd in het hart van Drenthe (Beilen). Doordat wij werken met een klein team van zeer ervaren telefonistes, kunnen wij te allen tijde professionaliteit en discretie garanderen. Officion is voornamelijk gespecialiseerd in het bieden van telefoniste service op afstand, maar ook andere secretariële taken behoren tot de mogelijkheden.

Zo kunnen wij secretariële ondersteuning op afstand bieden, onder andere in de vorm van het bijhouden van uw administratie, het uitvoeren van kopieerwerk, het uitwerken van offertes en het beantwoorden van e-mails. Of het nu gaat om het bieden van telefonische antwoordservice of het bieden van secretariële ondersteuning op afstand: Officion is hiervoor het juiste adres. In overleg behoort secretariële ondersteuning op locatie ook tot de mogelijkheden.

Neem contact met ons op
Telefoniste service: uw telefoniste op afstand

Waarom kiezen

voor Officion?

  • Veel ervaring in een groot aantal branches
  • Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
  • Klein team waardoor we zeer discreet zijn
  • Uw klanten en relaties krijgen te allen tijde iemand aan de telefoon
  • Online klantomgeving voor alle gespreksdetails

Neem contact met ons op

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

Jaren mee samen gewerkt. Ik ben praktijk voor fysio en heb met volle tevredenheid met Aletta en Petra samengewerkt. Professioneel, correct en goede prijs:kwaliteit verhouding.
'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

 

Neem gerust contact met ons op