Volstaat uw
eigen capaciteit niet meer?
Telefoonservice Drenthe? Veel van het totale klantcontact verloopt via de telefoon. Maar wat als uw bedrijf in Drenthe te maken krijgt met groei waardoor uw telefoniste het aantal telefonische oproepen niet bij kan houden en u plots extra capaciteit nodig heeft?
Of wat nu als uw bedrijf in Drenthe piekmomenten in het aantal telefonische oproepen kent waardoor uw eigen capaciteit niet voldoet, maar het aantal piekmomenten onvoldoende is om structureel een extra telefoniste aan te nemen?
ZELFSTANDIGE IN DRENTHE?
Of wat nu als u als zelfstandige in Drenthe werkt en u zich liever bezig houdt met uw eigen werkzaamheden zonder gestoord te worden? Herkent u zich (deels) in één van deze situaties? Dan is Telefoonservice Drenthe van Officion wat voor u. Wij bieden telefonische antwoordservice op afstand voor ondernemers in Drenthe. Lees hieronder meer over onze mogelijkheden.
Telefoonservice Drenthe van Officion: voor alle ondernemers die hun telefonische bereikbaarheid willen verbeteren!
Hoe gaan wij om met doorgeschakelde oproepen?
Wanneer een oproep doorgeschakeld wordt, neemt een telefoniste van Officion namens uw bedrijf de telefoon op. De inhoud van het gesprek wordt voor u genoteerd in een online omgeving die speciaal voor onze telefoonservice is ontwikkeld. Ook de gegevens van de beller noteren wij hier. Wij staan op professionele wijze de beller te woord en proberen hem/haar zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht de vraag van de beller buiten onze mogelijkheden liggen, dan zullen wij een vervolgactie aan de oproep koppelen. U wordt hier per sms of mail van op de hoogte gesteld.
Alle oproepen die wij verwerken, zijn voor u inzichtelijk in uw eigen online klantomgeving. In deze klantomgeving vindt u alle gespreksdetails terug en ook de gewenste vervolgactie indien dit vereist is staat in deze omgeving vermeld. Zo kunt u op een moment dat het u schikt uw klant of relatie - goed gebrieft - terugbellen in de wetenschap dat uw telefonische bereikbaarheid geen enkel moment ter discussie heeft gestaan. Wel zo prettig, vindt u niet?
HOE WERKT HET?
Officion ondersteunt uw bedrijf waarmee en wanneer u dit wenst. Wij kunnen het volledige telefonische klantcontact van uw onderneming voor u verzorgen, maar u kunt er ook voor kiezen om enkel naar ons door te laten schakelen wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon te beantwoorden, of wanneer u te maken heeft met piekmomenten waardoor uw eigen capaciteit niet voldoet.
Zo krijgen uw klanten en relaties altijd iemand aan de telefoon. Dit voorkomt irritaties bij uw klanten en relaties en ook mist u zo geen enkele kans meer.
Secretariële ondersteuning op afstand
Naast telefoonservice Drenthe bieden wij ook ondersteuning op andere gebieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verwerken van uw e-mail, het uitwerken van offertes, het verwerken van poststukken, het uitvoeren van kopieerwerk of het bijhouden van uw agenda. Maar dit is slechts een greep uit ons totale mogelijkheden pakket. Voor alles op het gebied van secretariële ondersteuning op afstand kunt u bij ons terecht.
De mensen die bij Officion werken, hebben veel ervaring met het bieden van secretariële ondersteuning op afstand voor bedrijven uit zeer uiteenlopende branches. En doordat wij met een klein team werken, kunnen wij professionaliteit en discretie te allen tijde garanderen. Voor zowel telefonische antwoordservice als secretariële ondersteuning op afstand bent u dus bij Officion aan het juiste adres. Ook secretariële ondersteuning op locatie behoort in overleg tot de mogelijkheden.
Waarom kiezen
voor telefoonservice van Officion?
- Veel ervaring in een groot aantal branches
- Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
- Klein team waardoor wij zeer discreet zijn
- Online klantomgeving voor alle gespreksdetails
- Loop geen potentiële klanten meer mis
ONZE REFERENTIES
LIEGEN ER NIET OM
Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!