Verbeter uw
service level
Steeds meer webshops krijgen te maken met groei. Hierbij zullen niet alle webshops groeien tot een formaat Bol.com of Coolblue, maar ongeacht de grootte van de groei die uw webshop meemaakt, komt u voor een aantal uitdagingen te staan. Uw distributienetwerk moet blijven voldoen aan de hoge eisen die consumenten tegenwoordig stellen aan een webshop, uw assortiment moet voldoende meegroeien met de wensen vanuit de markt, maar ook de klantenservice kan een grote uitdaging geven. Klantenservice webshop uitbesteden? Lees dan verder.
SERVICE BLIJVEN BIEDEN
Want hoe zorgt u ervoor dat u uw klanten de service kunt blijven bieden die zij van uw webshop gewend zijn? Zelfs wanneer u te maken krijgt met groei? De klantenservice van uw webshop deels of volledig uitbesteden kan een goede manier zijn om u (tijdelijk) te ondersteunen. Maar ook wanneer u graag wat extra capaciteit wilt verkrijgen op piekmomenten bij uw eigen klantenservice afdeling, kan Officion genoeg voor u betekenen. Klantenservice webshop uitbesteden aan Officion? Wij fungeren als verlengstuk van uw organisatie.
Klantenservice uitbesteden? Officion is al jarenlang een vertrouwd adres voor een groot aantal klanten. Laat u overtuigen in een vrijblijvend gesprek!
Deels of volledig uitbesteden?
Wilt u het telefonisch klantcontact van uw webshop deels of volledig uitbesteden? Officion zorgt ervoor dat uw klanten op professionele en discrete wijze te woord worden gestaan. Het is bij ons mogelijk om al uw inkomende oproepen door te laten schakelen naar ons moderne callcenter. Maar ook wanneer u de piekmomenten in uw eigen callcenter wilt opvangen, kunnen wij functioneren als een extra buffer voor telefoontjes die u zelf niet kunt verwerken.
Wanneer Officion een oproep van uw webshop doorgeschakeld krijgt, nemen wij namens uw webshop de telefoon voor u op. De beller wordt dan door één van onze telefonistes te woord gestaan. Alle details van het gesprek noteren wij in de door ons ontwikkelde online omgeving. Kunnen wij zelf antwoord geven op de vraag, dan zullen wij de klant voorzien van een antwoord. Ligt de vraag buiten onze mogelijkheden? Dan noteren wij voor u een gewenste vervolgactie. U wordt hier per sms of e-mail van op de hoogte gesteld, zodat u - goed gebrieft - de beller kunt terugbellen op een moment dat het u schikt in de wetenschap dat uw telefonische beschikbaarheid geen moment ter discussie zal staan.
Uw klanten worden zo altijd professioneel en namens uw webshop te woord gestaan en uw telefonische bereikbaarheid wordt hierdoor sterk verbeterd.
Officion kan het voor u verzorgen
Bij Officion vindt u geen grootschalig personeelsbestand. Persoonlijkheid, discretie en professionaliteit zijn onze kernwaarden. Hoe wij dit realiseren? Simpel, wij werken met twee vaste en zeer ervaren medewerkers. Onze kleinschaligheid zorgt ervoor dat we constant dezelfde kwaliteit kunnen blijven garanderen en dat uw klanten altijd door dezelfde twee medewerkers geholpen worden.
Waarom u voor
Officion zou moeten kiezen?
- Veel ervaring met het bieden van klantenservice
- Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
- Klein team waardoor we zeer discreet zijn
- Online klantomgeving voor alle gespreksdetails
- Verbeterde bereikbaarheid van uw webshop
ONZE REFERENTIES
LIEGEN ER NIET OM
Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!