Klantenservice uitbesteden | Altijd bereikbaar

Verbeter uw

service level

Bij Officion weten we hoe belangrijk de klantenservice voor een bedrijf is. De klantenservice is de afdeling waar klanten het eerste terecht komen wanneer zij vragen of problemen hebben over de producten of diensten die u levert. En natuurlijk wilt u dat daarom goed geregeld hebben. Bij Officion bieden wij de mogelijkheid om de klantenservice voor uw bedrijf uit te besteden. Hierbij kan Officion de volledige klantenservice voor jouw bedrijf op zich nemen, maar ook kunnen we functioneren ter ondersteuning in drukke tijden of op piekmomenten die u met uw eigen klantenservice niet op kunt vangen. Klantenservice uitbesteden? Lees dan verder.

Ik wil meer informatie
Klantenservice webshop uitbesteden

OFFICION ALS VERLENGSTUK VAN UW ORGANISATIE

Officion functioneert als verlengstuk van uw organisatie. Dit betekent dat wij ons aanpassen aan uw situatie. Heeft u een eigen klantenservice afdeling en merkt u dat het op bepaalde momenten erg druk is waardoor klanten lang in de wacht staan en uw klantenservice overbelast is? Dan kunt u ervoor kiezen om op piekmomenten de klantenservice deels door te zetten naar Officion zodat uw klanten altijd goed geholpen worden.

Heeft u geen klantenservice afdeling en bent u op zoek naar een partner aan wie u de klantenservice volledig kunt uitbesteden? Ook dan bent u bij Officion aan het juiste adres. Wij kunnen zowel de telefonische klantenservice als de klantenservice per mail voor u verzorgen. Naast het te woord staan van klanten met vragen of problemen, kunnen wij ook andere administratieve zaken voor u uit handen nemen.

Klantenservice uitbesteden? Officion is al jarenlang een vertrouwd adres voor een groot aantal klanten. Laat u overtuigen in een vrijblijvend gesprek!

Ik wil meer informatie

Klantenservice uitbesteden: hoe werkt dat?

Wanneer u ervoor kiest om uw klantenservice deels of volledig uit te besteden aan Officion, zorgen wij ervoor dat uw klanten op professionele en discrete wijze te woord worden gestaan. Het is bij ons mogelijk om alle inkomende oproepen door te laten schakelen naar ons moderne callcenter, maar u kunt er ook voor kiezen om enkel op piekmomenten in uw eigen callcenter Officion te laten functioneren als extra buffer voor telefonische oproepen die u zelf niet kunt verwerken.

Wanneer Officion een telefonische oproep van uw klant doorgeschakeld krijgt, nemen wij bij Officion namens uw bedrijf de telefoon op. De beller wordt in dat geval door één van onze telefonistes te woord gestaan. De details van het gesprek noteren wij in de door ons ontwikkelde online klantomgeving. Kunnen wij zelf de klant voorzien van het gewenste antwoord, dan zullen wij dit doen en kunt u het verslag van het gesprek in de online omgeving teruglezen. Ligt de vraag buiten onze mogelijkheden? Dan noteren wij de details van het gesprek en koppelen wij hier een gewenste vervolgactie voor u aan. U wordt hier dan per sms of e-mail van op de hoogte gesteld, zodat u - goed gebrieft - de beller kunt terugbellen op een moment dat het u schikt in de wetenschap dat uw telefonische beschikbaarheid geen moment ter discussie zal staan.

Uw klanten worden zo altijd professioneel en namens uw webshop te woord gestaan en uw telefonische bereikbaarheid wordt hierdoor sterk verbeterd.

Officion kan het voor u verzorgen

In Officion vindt u een kleinschalige, discrete, professionele en persoonlijke partner. Wij werken met twee vaste en zeer ervaren medewerkers. Door onze kleinschaligheid zorgen wij ervoor dat we constant dezelfde kwaliteit kunnen garanderen en dat uw klanten altijd door dezelfde medewerkers worden geholpen.

Ik wil meer informatie
klantenservice uitbesteden

Waarom u voor

Officion zou moeten kiezen?

  • Veel ervaring met het bieden van klantenservice
  • Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
  • Klein team waardoor we zeer discreet zijn
  • Online klantomgeving voor alle gespreksdetails
  • Verbeterde bereikbaarheid van uw webshop
Ik wil meer informatie

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

Jaren mee samen gewerkt. Ik ben praktijk voor fysio en heb met volle tevredenheid met Aletta en Petra samengewerkt. Professioneel, correct en goede prijs:kwaliteit verhouding.
'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

Contactformulier

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Vul dan geheel vrijblijvend onderstaand contactformulier in.

 

Neem gerust contact met ons op