Telefoonbeantwoording en telefoonaanname

Help! Ik kan mijn

telefoontjes niet allemaal beantwoorden!

Hoe gaat het met uw telefoonbeantwoording?

Telefonisch klantcontact is één van de meest voorkomende vormen van contact. Maar wat nu als uw bedrijf te maken krijgt met groei, waardoor u niet al het telefonisch klantcontact kunt verwerken? Of wat als u als zelfstandige werkt en u niet altijd gestoord kunt worden tijdens uw werkzaamheden, waardoor uw klanten en relaties niet altijd iemand aan de telefoon krijgen? En als uw bedrijf pieken kent in het telefonisch klantcontact, maar u deze pieken niet op kunt vangen met uw huidige werknemersbestand?

Telefoonbeantwoording door Officion kan in al deze gevallen een oplossing bieden. De telefoonaanname service van Officion kent vele voordelen. U vindt er hieronder meer informatie over.

Neem contact met ons op
Telefoonbeantwoording

Wel zo fijn...

In hoofdlijnen bieden we bij Officion twee soorten diensten. Allereerst kunt u ervoor kiezen om alle inkomende oproepen voor uw bedrijf naar ons door te schakelen. De telefoonbeantwoording gebeurt in dat geval volledig door Officion. Een andere mogelijkheid is om een deel van de telefoonbeantwoording door Officion te laten verzorgen. In dat geval verzorgen wij enkel de telefoonaanname wanneer er een piekmoment is in het telefonisch verkeer of wanneer u tijdelijk niet telefonisch bereikbaar bent.

Zo functioneren wij als een soort buffer en zorgen we ervoor dat uw klanten en relaties te allen tijde iemand aan de lijn krijgen. Dit voorkomt irritaties bij uw klanten en relaties en zorgt ervoor dat u niet langer kansen hoeft mis te lopen. Wel zo fijn, vindt u niet?

 

Neem contact met ons op

Wat gebeurt er met de doorgeschakelde oproepen?

Wanneer er een oproep naar ons wordt doorgeschakeld, zal een telefoniste van Officion de telefoon namens uw bedrijf beantwoorden. De medewerker van Officion staat de beller op professionele wijze te woord en maakt een notitie van het gesprek in de door ons ontwikkelde online omgeving. Ook de gegevens van de beller worden hier genoteerd. De telefoniste van Officion zal proberen de beller te voorzien van een antwoord, maar wanneer de vraag van de beller buiten onze mogelijkheden ligt, zal hier een notitie van gemaakt worden in de online omgeving. 

Wanneer er een gesprek heeft plaatsgevonden, wordt u hier per mail of sms van op de hoogte gesteld. Wanneer u inlogt in uw online klantomgeving, kunt u alle details van het gesprek terugvinden. Ook de gewenste vervolgactie aan de hand van het gesprek staat hier genoteerd. Zo kunt u op een moment dat het u schikt - goed gebrieft - uw klant of relatie terugbellen met de wetenschap dat uw telefonische bereikbaarheid niet ter discussie heeft gestaan. Uw klanten en relaties krijgen te allen tijde iemand aan de telefoon waardoor uw telefonische bereikbaarheid en daarmee uw servicelevel sterk verbeterd wordt. 

Over officion

Officion is een kleinschalig bedrijf en is gevestigd in het hart van Drenthe (Beilen). Vanuit hier ondersteunen wij een groot aantal klanten verspreid over heel Nederland bij het verbeteren van hun telefonische bereikbaarheid. Doordat wij werken met een kleinschalig team, kan te allen tijde professionaliteit en discretie gegarandeerd worden. De privacy van de mensen die u proberen te bereiken, staat bij ons voorop.

Naast het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid, ondersteunen wij ondernemers ook door het bieden van secretariële ondersteuning op afstand. Hierbij kunt u denken aan het uitvoeren van kopieerwerk, het beantwoorden en verwerken van uw mail, het uitwerken van offertes en het bijhouden van uw administratie. Officion is er om u te ondersteunen waar en wanneer u dat wenst.

Neem contact met ons op
Telefoonbeantwoording
100%
min
100%

Waarom

telefoonbeantwoording Officion?

  • Veel ervaring in zeer uiteenlopende branches
  • Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
  • Klein team waardoor we discretie en professionaliteit kunnen waarborgen
  • Online klantomgeving voor alle gespreksdetails
  • Uw klanten en relaties krijgen te allen tijde iemand aan de telefoon
  • Loop geen kansen meer mis
Neem contact met ons op

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

 

Neem gerust contact met ons op