Telefoon opnemen bedrijf | Klaar om te groeien?

TELEFOON

Beantwoording

TELEFOON

Beantwoording

Kampt uw bedrijf met flinke groei waardoor u het aantal inkomende telefoontjes niet langer bij kunt houden?

Lees verder

SECRETARESSE

SERVICE

SECRETARESSE

SERVICE

Wat uw situatie ook is, Officion is gespecialiseerd in het bieden van secretariële ondersteuning op afstand

Lees verder

AGENDA

Beheer

AGENDA

Beheer

Meer tijd nodig? Ook met agendabeheer kunnen wij uw bedrijf ondersteunen.

Lees verder

OUTBOUND

BELLEN

OUTBOUND

BELLEN

Bij ons kunt u niet alleen terecht voor inbound telefoongesprekken...

Lees verder

Niet altijd in staat om de telefoon te kunnen beantwoorden?

Wij wel

Telefoon opnemen bedrijf | U kent het wel. De zaken lopen goed, de klanten lijken uw bedrijf gevonden te hebben. Dat is fijn. Nieuwe klanten betekenen uiteraard een mooie kans op groeien. Wanneer veel nieuwe klanten uw bedrijf benaderen, zult u hier ook meer tijd aan moeten spenderen. Zo is de kans natuurlijk groot dat klanten u telefonisch benaderen. De beller is sneller, dat wordt wel gezegd. Wanneer u echter geen tijd heeft om de telefoon op te nemen, dan zal die beller toch even moeten wachten. Naast het feit dat een klant u niet gelijk te pakken kan krijgen, geeft dit ook een onprofessionele indruk. De korte lijntjes, daar zijn mensen van. Heeft u het te druk om zelf uw telefoon op te nemen? Dan kunt u dit uitbesteden aan onze telefoonservice op afstand.

Neem contact met ons op
telefoon opnemen bedrijf

Onze telefonistes: vriendelijk en professioneel

Wanneer u het te druk heeft om de telefoon te beantwoorden, dan kunt u dit uitbesteden aan onze telefoonservice. Er zijn echter ook andere redenen waarom u zou kunnen overwegen om de telefoonbeantwoording aan ons over te laten. Wanneer bijvoorbeeld in de ochtend voor de eerste kop koffie de telefoon al overgaat, dan zal niet iedere ondernemer als een zonnestraaltje kunnen opnemen. Onze telefonistes kunnen dat wel. U gelooft het misschien niet, maar onze telefonistes zijn écht altijd vriendelijk en altijd vrolijk. Ook al voordat zij hun ochtenddosis cafeïne gehad hebben. Zo bent u er zeker van dat potentiële nieuwe klanten altijd een goede en professionele eerste indruk van uw bedrijf krijgen. Zo’n eerste telefoontje kan belangrijker zijn dan u denkt.

Neem contact met ons op

Telefoon opnemen bedrijf | Maar hoe werkt dat dan?

U hoeft uw klanten niet door te verwijzen naar een ander telefoonnummer. De inkomende telefoongesprekken worden naar ons doorgeschakeld. Via ons systeem kunnen wij zien welk bedrijf er belt. Omdat wij maar met twee personen werken, zullen mensen niet constant met andere personen moeten worden doorverbonden worden. De lijntjes zijn echt kort, wat mensen als prettig ervaren. Daarnaast werken wij met een onlinelogsysteem waarin wij alle contactmomenten vastleggen en waar nodig terugkoppeling geven aan u. Op die manier bent u altijd op de hoogte van welk contact er is geweest en kunt u op het moment waarop het u uitkomt iemand terugbellen. Zo kunt u zich van tevoren altijd goed voorbereiden op een gesprek.

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

Meer informatie over onze telefoonservice op afstand?

Vul dan onderstaande contactformulier in of bel met onze vrolijke telefonistes en ervaar het zelf!

 

Neem gerust contact met ons op