Telefonische bereikbaarheid verbeteren | Altijd bereikbaar

Telefonisch klantcontact

Erg belangrijk!

Telefonische bereikbaarheid verbeteren?

Telefonisch klantcontact is één van de meest belangrijke vormen van contact voor uw bedrijf. Het niet of niet tijdig bereikbaar zijn, kan zorgen voor irritaties bij uw klanten en relaties, maar kan er ook voor zorgen dat u kansen misloopt. Dat wilt u toch voorkomen? Gelukkig biedt Officion telefonische antwoordservice, waardoor uw telefonische bereikbaarheid sterk verbeterd wordt.

Uw klanten krijgen door de telefonische antwoordservice altijd iemand te spreken. Telefonische bereikbaarheid verbeteren? Lees hieronder meer over hoe wij dit voor u kunnen realiseren.

Neem contact met ons op
Telefonische bereikbaarheid verbeteren

heel erg simpel...

Telefonische antwoordservice, 'wat moet ik mij daarbij voorstellen' horen wij u denken. Eigenlijk werkt het heel simpel. In hoofdlijnen kunt u kiezen voor twee verschillende vormen van telefonische antwoordservice om uw telefonische bereikbaarheid te verbeteren. U kunt ervoor kiezen om alle inkomende oproepen naar ons door te schakelen, maar u kunt er ook voor kiezen om op piekmomenten de oproepen die u zelf niet kunt verwerken naar ons door te schakelen.

Ook wanneer u zelf tijdelijk niet bereikbaar bent, kunt u de oproepen naar ons door laten schakelen.

Neem contact met ons op

Wat gebeurt er met inkomende oproepen?

Wanneer oproepen naar ons doorgeschakeld worden, krijgt de beller één van onze telefonistes aan de telefoon. Wij nemen de telefoon op namens uw bedrijf en staan de beller op professionele wijze te woord. Wij noteren alles uit het gesprek in een door ons ontwikkelde online omgeving en ook de gegevens van de beller worden hier genoteerd. Wanneer wij voor u een antwoord kunnen geven op de vraag van de beller, dan doen wij dit uiteraard voor u. Wanneer de vraag van de beller buiten onze mogelijkheden ligt, dan noteren wij een gewenste vervolgactie voor u. Via e-mail of sms wordt u op de hoogte gesteld dat er een gesprek heeft plaatsgevonden.

In uw eigen online klantomgeving vindt u alle details van het gesprek en de gewenste vervolgactie. Zo kunt u op een moment dat het u schikt - goed gebrieft - uw (potentiële) klant of relatie terugbellen met de wetenschap dat uw beschikbaarheid geen moment ter discussie heeft gestaan. Wel zo prettig, vindt u niet?

KLEINSCHALIG...

Het bedrijf Officion is gevestigd in het hart van Drenthe (Beilen). Wij zijn een kleinschalig bedrijf en werken met uitsluitend ervaren medewerkers. Onze medewerkers helpen vele ondernemers met het verbeteren van hun telefonische bereikbaarheid. Onze klanten bevinden zich verspreid over heel Nederland. Telefonische antwoordservice is niet het enige wat wij voor u kunnen betekenen. Ook het bieden van secretariële ondersteuning op afstand behoort tot onze mogelijkheden. U kunt hierbij denken aan taken als het beantwoorden van e-mails, het verwerken van post, het uitvoeren van kopieerwerk of het doen van uw administratie.

Maar ook andere taken die op afstand uitgevoerd kunnen worden, behoren tot de mogelijkheden. Officion kunt u zien als een verlengstuk van uw bedrijf. Ook ondersteuning op locatie is in overleg mogelijk. Benieuwd naar wie wij zijn en wat wij voor u kunnen betekenen? Laten we dan samen eens de mogelijkheden bespreken.

Neem contact met ons op
Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Waarom u voor

Officion zou moeten kiezen...

  • Veel ervaring met bedrijven in zeer uiteenlopende branches
  • Professionele ondersteuning waar en wanneer u het nodig heeft
  • Klein team waardoor we zeer discreet te werk kunnen gaan
  • Online klantomgeving voor alle gespreksdetails
  • Uw bellers krijgen altijd iemand te spreken
Neem contact met ons op

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

 

Neem gerust contact met ons op