Online klantomgeving

WebCallCenter

Al uw berichten online!

Zodra u gebruikt maakt van de telefoonservice van Officion beschikt uw bedrijf direct over een eigen webomgeving waar u, op een voor u geschikt moment, alle ontvangen berichten kunt bekijken en afhandelen. Ook is het mogelijk om berichten van collega’s te lezen en hierop een reactie te geven. Uw ontvangt desgewenst meerdere malen per dag een e-mail als er sprake is van openstaande berichten.

Das handig! Neem contact met mij op!

Het dashboard

In het hoofdscherm staan alle binnengekomen berichten per week met de berichtstatus 'Open'. Het laatst ingevoerde bericht staat bovenaan. Dit scherm wordt om de drie minuten automatisch ververst zodat u altijd een actueel scherm voor u heeft! Berichten met een hoge prioriteit zijn herkenbaar aan een knipperend "alarmlampje".

Selecties maken

U kunt zelf een start- en einddatum invoeren om een breder overzicht te krijgen. Ook is het mogelijk om te selecteren op bericht-status (Open, In behandeling, Afgehandeld). Alle gemaakte selecties kunnen op een 'printvriendelijke' wijze worden uitgeprint.

Berichten afhandelen

U kunt één of meerdere berichten veranderen van status 'Open' naar status 'Afgehandeld' of 'In behandeling'. Ook is het mogelijk om per bericht aantekeningen toe te voegen. Deze berichten zijn op het hoofdscherm herkenbaar aan een paperclipje.

ONZE REFERENTIES

LIEGEN ER NIET OM

Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!

Jaren mee samen gewerkt. Ik ben praktijk voor fysio en heb met volle tevredenheid met Aletta en Petra samengewerkt. Professioneel, correct en goede prijs:kwaliteit verhouding.
'Zeer professioneel en prettig persoonlijk'

Gedegen en solide secretariaat- en antwoordservice. Maandag tot en met vrijdag staan ze telefonisch van 8.30 - 17.00 uur voor mijn praktijk paraat om zo nieuwe klanten in te plannen, bestaande afspraken te cancelen of te verwijderen.

Vandaag kreeg ik het zoveelste compliment over de wijze waarop jullie de mensen te woord staan!

Ik krijg altijd complimenten over de manier waarop men te woord wordt gestaan en ervaar het altijd als heel professioneel, representatief en to the point.  En ik vind het ook wel stoer natuurlijk.

 

Neem gerust contact met ons op